вторник, 24 ноября 2015 г.

ПЛАНИ УРОКІВ


ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ МНОГОЧЛЕНІВ
Тема уроку. Додавання і віднімання многочленів
Мета уроку:
   навчальна: сформувати вміння виконувати додавання та віднімання многочленів;
   розвивальна: розвивати інтерес учнів до математики, прагнення краще вивчати предмет; формувати здатність до
твор­чого  застосування знань і вдосконалення вмінь, до за­безпечення переносу знань і способів дій у нові умо­ви;
   виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання
Тип уроку. Формування вмінь і навичок учнів.
Обладнання. Роздавальний матеріал, презентація з умовами завдань.
Епіграф уроку.   Серед усіх наук, які відкривають  до пізнання законів природи, самою великою є математика.
                                                                                                                                         С.Ковалевська

ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайтеся з ними і покажіть, що ви раді їх бачити.
Повідомляю тему, мету уроку.
Без сумніву, що кожен з вас мріяв, дивлячись у нічне зіркове небо, про політ до зірок на сучасних швидких ракетах. Ми вирушаємо в захоплюючу подорож у безмежний космос до таємничих планет і зірок. Полетимо з вами на таких ракетах. Космонавти дуже сміливі, сильні, розумні, виховані люди і ми будемо старатися стати такими.
 У політ ми з вами обов’язково візьмемо свої конспекти, довідковий матеріал у вигляді підручника та все саме необхідне. Щоб здійснити успішну подорож, необхідно пригадати деякий теоретичний матеріал

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Запитання для фронтального опитування
1)   Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак « + »?
2)   Як розкрити дужки, перед якими стоїть знак «-»?
2. Виконання усних вправ
1)   Розкрийте дужки:      (Слайд 3)


Ви добре впоралися з підготовчим етапом до польоту. А зараз — пуск, і всі наші ракети піднялися високо в небо (Слайд 4)
Ми наближаємося до першої планети, яка називається «Загадкова» (Слайд 6). Але рівень знань, який вам потрібний, щоб працювати на цій планеті, у вас недостатній, і я хочу довести до вас деяку інформацію.

ІІІ. СПРИЙНЯТТЯ І УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
План вивчення теми
1.   Додавання многочленів.
Додамо многочлени  .Для цього запишемо їх суму, потім розкриємо дужки і зведемо в утвореному многочлені подібні члени:  
 Ми записали суму многочленів  у вигляді многочлена . Так само можна додавати три і більше многочленів. Взагалі, суму будь-яких многочленів можна подати у вигляді многочлена.
Віднімемо від многочлена  многочлен . Для цього запишемо їх різницю, потім розкриємо дужки і зведемо в утвореному многочлені подібні члени:  
Різницю многочленів  ми подали у вигляді многочлена . Взагалі, різницю будь-яких многочленів можна подати у вигляді многочлена.
  1. Переставний і сполучний закони додавання многочленів.
Усі засвоїли нову інформацію? Питань немає? А зараз усім приготуватися до висадки! Увага! Нас зустрічають охоронці планети «Загадкова».  Вони приготували нам завдання. Якщо ви його виконаєте, то нас запросять до себе у гості.

ІV. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК
Який  многочлен  дістанемо,   якщо  розкриємо дужки у виразі: (Слайд 7)
Молодці. Виконали завдання, а тепер вперед. Ми наближаємося до найбільшої зірки нашої галактики «Таємнича» (Слайд 8)
Ой, лишенько! Що це? Нас захватили у полон невідомі істоти, інопланетяни. Їх соціальний і розумовий інтелект набагато вищий, ніж наший. Ми навіки тут залишимося! Вони нас готові відпустити, якщо ми виконаємо їх завдання. Чи зможемо ми це зробити? (Слайд 9)
Знайдіть суму многочленів:
Знайдіть різницю многочленів:
 
І знову ми у польоті. Ви добре пройшли випробування і ми вільні. А на нашому шляху найкрасивіша, найчудовіша планета «Чарівна» (Слайд 10), на якій нас чекають незвичайні перетворення. І перше таке перетворення:
(Слайд 11)
знайти суму та різницю многочленів,  а друге перетворення —  звести до многочлена стандартного вигляду:
Наша подорож на планеті «Чарівна» наближається до кінця. Ви дуже добре попрацювали. Час повертатися на Землю. (Слайд 12) А ось і наша планета. Приготуватися до посадки. Увага! Увага! (Слайд 13) Деякі з приладів показують неточну інформацію. Земля не може нас прийняти. Щоб полагодити прилади, треба ввести код, який зашифровано у розв’язуванні завдань. (Слайд 14)
Якщо правильно розв’яжете  і виберете букви, що відповідають правильній відповіді, то отримаєте слово-код
         Спростіть вираз:
        
          Відповіді
Молодці! Завдяки вашій активності та старанності ми у рідній школі і у рідному класі. (Слайд 15)
V ПІДСУМОК УРОКУ
Технологія «Інтерв’ю».
А тут нас чекають гості. Вони сьогодні побудуть у ролі журналістів. Їм цікаво дізнатися, що вам більше всього сподобалося під час подорожі? На яких планетах побували і чим займалися? Що запам’яталось?
Чи підвищили свій інтелект?
Покажіть це при розв’язуванні вправи(Слайд 16)
Виставлення оцінок.
VІ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
§ 11 опрацювати, № 343, № 344, № 345 (1;2)












РІЗНИЦЯ КВАДРАТІВ. РОЗВЯЗУВАННЯ ВПРАВ.
Тема уроку. Різниця квадратів. Розв’язування вправ.
Мета уроку:
   навчальна: сформувати стійкі вміння і навички застосовувати формулу різниці квадратів для спрощення виразів та розв’язування вправ;
   розвивальна: розвивати пізнавальний інтерес учнів, логічне мислення, культуру математичної мови та записів;
   виховна: виховувати любов до предмета, самостійність, почуття відповідальності за своє дії, вміння співпрацювати.
Тип уроку. Формування вмінь і навичок учнів.
Обладнання. Картки самоконтролю, роздавальний матеріал, презентація з умовами завдань.
Епіграф уроку.     Навчатися можна тільки весело… Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом.
                                                                                                                                           А. Франс
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
Повідомляю тему, мету уроку.
Учитель. Відомий французький письменник XIX ст. Анатоль Франс одного разу зауважив: «Навчатися можна тільки весело…Щоб перетравлювати знання, потрібно поглинати їх з апетитом». Ці слова ми візьмемо за епіграф нашого уроку, на якому ви не просто зможете пригадати матеріал із теми «Формули скороченого множення», формувати навички застосовувати різниці квадратів до розв’язування вправ, але сподіваюсь, цікаво проведете час.
            Сьогодні ми вирушаємо в захопливу подорож математичним океаном.(Слайд 1). Маршрут складний: ми можемо зустріти підводні рифи, айсберг, мілину; нас можуть захопити до полону пірати, ми можемо потрапити у шторм. Сподіваюся ці перешкоди не зіб’ють вас зі шляху. Але, щоб узяти участь у подорожі, слід придбати путівки, вартість яких визначають не гроші, а знання. Для того, щоб отримати ці путівки, необхідно пригадати деякий теоретичний матеріал з теми. Проведемо аукціон знань. Але спочатку ознайомимося із заліковою карткою, яку ви заповнюватимете під час нашої подорожі.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Аукціон розпродажу путівок
            (Слайд 2)
  1. Квадрат суми
  2. Різниця квадратів
  3. 2=
  4. Квадрат різниці
  5. 2=
  6. =
Учні з переліку відповідей вибирають відповідний номер і записують у зошит відповіді на запитання.
1) ; 2); 3) ; 4) ; 5) ; 6)
Відповідь. 1 — 6); 2 — 3); 3 — 5); 4 —2); 5 — 1); 6 —3). (Слайд3)
       Самоперевірка
Учитель. Діти, перевірте, чи правильно ви дали відповіді в зошитах (звіряють відповіді з правильними на слайді 3). Порахуйте кількість правильних відповідей і поставте в залікову картку до графи «Аукціон» відповідну кількість балів.
Підніміть руку, хто відповів правильно на всі запитання, хто отримав 6 балів,…, 2 бали, 1 бал.
Молодці! Ви довели, що добре знаєте теоретичний матеріал і зможете використати його для розв’язування завдань.
            Тож відпливаємо!
ІІІ. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК
           Гра «Знайди помилку»
Учитель. Давайте перевіримо, чи всі прилади працюють добре.
(Слайд 4)
Знайди помилку
Допоможіть одне одному перевірити, чи правильно виконано множення.
Поставте «+», чи «—«.





(На партах картки жовтого кольору із завданням)
Виконайте множення:
Учні обмінюються зошитами і перевіряють роботи одне одного.
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь — 1 бал.
Учитель. Підніміть руку, хто отримав 4 бали, 3 бали, 2 бали, 1 бал. Поставте в таблицю оцінювання кількість балів за це завдання.
Ви добре впоралися зі завданням, тож продовжуємо нашу приємну подорож.
Гра «Підводні рифи»
Що це? Ми наближаємося до підводних рифів! Тривога! Чи можемо їх обминути? Кожен із рифів у нашому математичному океані — це завдання подати у вигляді многочлена вираз.
А допоможе нам видатний учений, ім’я якого ви дізнаєтеся, якщо правильно розв’яжете приклади і виберете букви, що відповідають правильній відповіді.
Подайте у вигляді многочлена:
    
Яке ім’я цього видатного математика?               
Французький математик Франсуа Вієт уві­йшов в історію науки як творець системи алгебра­їчної символіки, на основі якої він удосконалив теорію алгебраїчних рівнянь. Ученого навіть на­зивають «батьком алгебри».
 Вієт розробив символіку, в якій, крім символів змінних, уперше вводилися символи для довіль­них величин, тобто параметрів. Він увів термін «коефіцієнт». Його символіка була ще недоско­налою, громіздкою. У ній багато скорочених і на­віть нескорочених слів, зберігся вплив геометрич­них уявлень. Однак це був великий крок уперед. Адже вперше стало можливим подати рівняння та їх властивості формулами. Виклад Вієта — це вже не зібрання рецептурних правил, а загальна теорія, пов'язана, наприклад, з розв'язуванням рівнянь перших чотирьох степенів. Вієт пока­зав, що, оперуючи символами, можна одержа­ти результат, що застосовується до будь-яких відповідних величин, тобто довів, що можливе розв'язання задачі в загальному вигляді. Це по­клало початок докорінному перелому в розвитку алгебри — стало можливим буквене числення.

             ВІЄТ

Народився Вієт на півдні Франції у невелико­му містечку Фонтене-ле-Конт, провінції Пуату.
У своїх математичних працях, з яких голов­ною є «Вступ до аналітичного мистецтва» (1591), Вієт, окрім удосконалення алгебраїчної символі­ки, розвинув теорію розв'язання рівнянь, розши­рив коло застосування алгебри до геометрії, три­гонометрії до алгебри і значно сприяв розвитку тригонометрії. (Слайд 6)





Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь — 1 бал. (Слайд 7)
Поставте в таблицю оцінювання кількість балів, яку ви отримали за «подолання рифів».
Хто отримав 4 бали, 3 бали, 2 бали, 1 бал?
Молодці! Ми оминули підводні рифи!

Гра «У піратському полоні»
Учитель. Але поки ми були зайняті й втратили пильність, нас захоплюють до полону пірати. Вони згодні нас відпустити, якщо ми допоможемо їм відкрити скриню старого Сільвера, у якій той зберігав свої скарби. Але відкрити її можна тільки за допомогою коду, який зашифровано у завданнях.
Учні працюють у групах.
(На партах картки голубого кольору  із завданням) (Слайд 8)
Розв’яжіть рівняння:
1)     3х=(2х-3)(2х+3)-4х2;                                1);    2) 3;      3) -3;
2)     (8-3х)(8+3х)+9х2=4х;                               1) 16;      2) -16;   3) ;
3)     8х(1+2х)-(4х+1)(4х-1)=17;                       1) ;      2) 2;      3) -2
Запишіть цифри, поряд з якими знаходиться правильна відповідь, і ви отримаєте код до замка від скрині Сільвера. (Слайд 9)

Код для скрині Сільвера
3 1 2
Хто зміг знайти код до скрині?
Капітан команди виставляє в таблицю оцінювання кількість балів, яку учні отримали за «код від скрині», враховуючи те, як працювали члени команди залежно від їх вкладу в спільну роботу.
Критерії оцінювання: кожна правильна відповідь — 1 бал.
Гра «Шторм»
Учитель. Ура! Ми знову вільні!
Але радіти ще рано, море неспокійне — наближається шторм. Не будемо чекати, поки шторм атакує нас, Атакуємо його першими.








            «Мозкова атака»
Вправа №631 (Слайд 10)
Доведіть, що квадрат будь-якого цілого числа на одиницю більший за добуток попереднього і наступного чисел.
Учитель. Кажіть усе, що спаде на думку. Не обговорюйте і не критикуйте інших. Доповнення запропонованої ідеї заохочуються.
Учні висловлюють ідеї, коментарі,шляхи розв’язування. Усі пропозиції записують на дошці в порядку їх оголошення без зауважень, коментарів чи запитань. Заохочуємо всіх до висловлення якомога більшої кількості ідей. Наприкінці обговорюємо й оцінюємо запропоновані ідеї. Учні працюють у групах.
Група, яка перша розв’язала задачу, презентує її на дошці: (Слайд 11)
             п — ціле число;
(п-1) — попереднє число ( стоїть перед числом п) ;
(п+1) — наступне число ( стоїть за числом п);
Критерії оцінювання в групах (Слайд 12)
Правильно складена математична модель — рівняння — 2 бали;
Правильно розв’язане рівняння — 2 бали.
Поставте в таблицю оцінювання кількість балів, яку ви отримали за «Мозкову атаку».
ІV ПІДСУМОК УРОКУ
(Слайд 13)
Заповніть пропуски в розв’язаннях:
 «ДЕЛЬТА-ПЛЮС»
Учитель. Ось і добігла кінця подорож. А тепер розкажіть, що вам сподобалося на сьогоднішньому уроці.
(Слайд 14)
    Що ми вивчали на уроці
    Чого ви навчилися на сьогоднішньому уроці
    Навіщо ми це робили
    Що особливого сподобалося під час уроку
V. САМООЦІНКА УЧНІВ
 Учитель. На початку уроку ви отримали картки контролю знань. Заповніть їх.
Підніміть руку, хто отримав оцінку 12, 11, 10,……..
VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
П.18 повторити, №633, №634(2;3;4), №635(1;3), стор 99 (Алгебра. 7 клас. Автор: О.С.Істер)
 Картка заліку знань учня
Прізвище, ім'я

Робота «Аукціон»

«Знайди по­милку»

«Підводні рифи»

«У полоні піратів»

«Шторм»

Підсумковий бал



















Підсумковий бал

24

22-23

20-21

18-19

16-17

14-15

12-13

10-11

8-9

6-7

4-5

менше ніж 4

Оцінка

12

11

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1















Тема уроку. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного
                      множника за дужки                                                                                    (Слайд1)
Мета уроку:
   навчальна: ознайомити учнів з розкладанням многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки, сформувати вміння виносити спільний множник за дужки;
   розвивальна: розвивати математичну пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати, виконувати дії за аналогією;
   виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання
Тип уроку. Засвоєння нових знань, умінь, навичок.
Обладнання. Роздавальний матеріал, презентація з умовами завдань.
Епіграф уроку.                                                             Математику вже тому вчити треба,
                                                                                         що вона розум у порядок приводить
                                                                                                          М.В.Ломоносов      (Слайд2)                                                                                                                         

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
  • Привітання. Мене звуть Марія Онуфріївна. Я учитель математики в Глушківській ЗОШ І-ІІІ степенів. Сьогодні урок алгебри у вас буду вести я.
  • Перевірка присутності учнів: кількість за списком___, кількість присутніх на уроці___, відсутніх___
  • Перевірка готовності учнів та кабінету до уроку
Сьогодні до нас на урок завітали гості. Привітайтеся з ними і покажіть, що ви раді їх бачити.

ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Повторити назви компонентів при арифметичних діях
Тест «Інтелектуальна розминка»      (Слайд 3) 
  1. Одночлени — це цілі вирази: числа, змінні, їх степені і …
      А) добутки; Б) суми; В) частки.

2.  Коефіцієнт одночлена — це…
      А) показник степеня; Б) числовий множник; В) буква.

3.  Многочлен — це …. одночленів
      А) сума; Б) частка; В) добуток.

4. При множенні многочлена на многочлен отримані добутки треба
      А) помножити; Б) поділити; В) додати.

5. При множенні степенів з однаковими основами показники степенів
      А) перемножають; Б) додають; В) віднімають.

6. При діленні степенів з однаковими основами показники степенів
      А) віднімають; Б) додають; В) перемножають.

ВІДПОВІДІ: 1А ; 2Б; 3А; 4В; 5Б; 6А.          Оцінюємо по 1 балу кожне завдання (Слайд 4)

ІІІ. ФОРМУЛЮВАННЯ МЕТИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
Повідомляю тему

Існує декілька способів розкладання многочленів на множники. Одним із них є винесення спільного множника за дужки.
Головна мета нашого уроку — навчитися виносити спільний множник многочленна за дужки. Цим ви будете користуватися при обчисленні виразів, при розв’язуванні рівнянь, при вивченні раціональних дробів та правил арифметичних дій з ними у курсі алгебри 8 класу.
Для цього ми вирушаємо в захоплюючу подорож підводним світом на підводному човні на пошуки ПЕРЛИНИ МУДРОСТІ. (Слайд 5)  Ми з вами обов’язково візьме у цю подорож свої конспекти, довідковий матеріал у вигляді підручника та все саме необхідне.
Зараз  ми визначимо під прапором якої країни ми вирушаємо у подорож підводними просторами. Для цього треба виконати завдання

IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Спростити вираз                       (Слайд 6)
а)   б)   в)     г)    д)   е)   є)
Таблиця-ключ
1
3
6
24b2
Ф
Р
Н
Я
І
У
Ї
К
Ц
А

 Проти відповіді кожного виразу стоїть певна буква, склавши з яких назву країни, під прапором якої ми будемо мандрувати
Виконавши завдання, ви отримали слово…
Так, це Україна. Ми вирушаємо у подорож під прапором нашої квітучої держави Україна (Слайд 7) У випадку незвичайних ситуацій наш підводний човен буде на зв’язку з самим президентом України.
Державні символи: державний гімн, державний прапор ― це стяг із двох рівновеликих смуг жовтого і синього кольорів, державний герб ― малий герб: тризуб.
Ви добре впоралися з підготовчим етапом. А зараз — всі по своїх містах, приготувалися до занурення у воду (Слайд 8)

V.  СПРИЙНЯТТЯ І УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Ми знаходимося на глибині 2368 м під водою, температура повітря в межах норми, швидкість човна — середня, тиск — задовільний, вміст вуглекислого газу — відповідно вимогам. Але рівень знань, який вам потрібний, щоб працювати у підводному просторі, у вас недостатній, і я хочу довести до вас деяку інформацію, яку ви зараз запишете у свої зошити.

План вивчення теми
  1. Що означає розкласти многочлен на множники?
  2. У чому полягає спосіб винесення за дужки спільного множника?

  1. Ви вмієте розкладати натуральні числа на прості множники.
      Н-д: 6=2*3; 12=2*2*3; 140=2*2*5*7.
      Розкласти натуральне число на прості множники означає: подати це число у вигляді  
      добутку простих множників.             
      Подібно до цього розкладають на множники многочлени.
      Розкласти  многочлен на множники означає подати його як добуток кількох             
      многочленів, тотожний даному многочленну.
  1. Розглянемо один із способів розкладання многочленна на множники — винесення спільного множника за дужки.
       Н-д1:  — розподільна властивість множення  
       Н-д2:
       За дужки виносять змінну з меншим показником!
       Щоб переконатися, що многочлен на множники розкладено правильно, слід  
       перемножити отримані множники. В результаті має утворитися даний многочлен

ІV. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК
 Ой, лишенько! Поки ми з вами підвищували свій рівень знань, перестали слідкувати за оточуючим середовищем. І що це рухається  нам назустріч? Та це ж підводні бомби! (Слайд 9)  Треба їх негайно нейтралізувати! Для цього треба швиденько знайти спільний множник у двочленів і винести його за дужки (усно): (Слайд 10)

Молодці! Всі добре впоралися зі завданням — знешкодили всі міни — і тому ми далі продовжуємо пошуки ПЕРЛИНИ МУДРОСТІ.
Що трапилося? Наш підводний човен кидає зі сторони в сторону і крутить як карусель. Та  це ж підводні течії. (Слайд 11)  Швидкість їх дуже велика і вони можуть бути причиною серйозних пошкоджень нашого човна. Що ж нам робити? І знову працюємо зі вправою, у якій треба многочлен розкласти на множники(№420(3;6;9;12) (Слайд 12)
                                               
А далі виконуємо вправу №420 (1;4;7;10) самостійно у зошитах (Слайд 13)
                                                   
ВІДПОВІДІ: 1) 5b(+x);  4) 7(1+3y); 7) m(m-) 10) b(-b)      (Слайд 1 4)
А зараз трохи відпочинемо, виконаємо вправи.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА  (Слайд 15)
Раз! Притупнули ногою,
                                                                Руки вгору піднесли,
                                                                Трішки ними потрясли,
                                                                Нахилились вліво, вправо,
                                                               Та цього іще замало.
                                                               Руки вгору! Руки вниз!
                                                                Два! Присіли, піднялись,
                                                               Головою похитали
                                                               Й працювати знов почали.

А ми далі на шляху до нашої мрії. Але щось наш човен став гальмувати. Якісь зовні сили заважають йому плевсти.  Та це ж підводні водорості! (Слайд 16)  Як же з них виплутатися? А перед нами новий тип завдання: (Слайд 17)
Обчислити значення виразу
                                             6х2у+15х,
якщо х=-0,5; у=5
ВІДПОВІДЬ: 6х2у+15х=3х(2ху+5)= = 0

Дуже добре. Ви всі впоралися і з цією перешкодою. Ми продовжуємо нашу подорож. А на нашому шляху знову несподіванка. Ви тільки погляньте у свої ілюмінатори. Спрут-осьминіг. (Слайд 18) Він хоче своїми щупальцями схопити наш човен і затягнути нас у своє підводне царство. Як же його задобрити, щоб він нам подарував  ПЕРЛИНУ МУДРОСТІ?
Давайте його здивуємо і покажемо йому як ми можемо плідно працювати. Виконаємо таку вправу. №422 (Слайд 19)

Молодці! Завдяки вашій активності та старанності ми знайшли ПЕРЛИНУ МУДРОСТІ. (Слайд 20)
Цікаво, як ви розумієте вислів  «ПЕРЛИНА МУДРОСТІ»?
[Це, мабуть, всі ваші знання, які ви набуваєте протягом життя, і які втіленні у практичний зміст вашого існування]
VІ ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
Технологія «Інтерв’ю».
Ось і закінчилася наша подорож. Про ваш емоційний стан я можу судити з піктограм вашого настрою. Ми повертаємося знову у наш клас. А тут нас чекають гості. Вони сьогодні побудуть у ролі журналістів. Їм цікаво дізнатися, що вам більше всього сподобалося під час подорожі? Які труднощі долали на шляху до мрії? Що запам’яталось?
Чи підвищили свій інтелект? (Слайд 21)
Що означає розкласти многочлен на множники?
Покажіть це при розв’язуванні вправи(Слайд 22)
Виставлення оцінок.
VІІ ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
§ 13 Приклад 1; 2, стор 69-70 опрацювати, вивчити означення; № 423, № 425, № 427,
№440(1;2) (Слайд 23)

                             

      

Комментариев нет:

Отправить комментарий